راه اندازی ۵ کارگروه تخصصی ویژه تحقق جهش تولید  

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه در سطح استان ، حدود۱۷۰ هزار بسته معیشتی را در مرحله اول طرح مومنانه توزیع کرد و اکنون نیز ۲۵ هزار بسته را کادرسازی کرده است که تا پایان ماه مجرم در اختیار گروه های هدف قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 24 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی ، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در شورای اداری استان مرکزی افزود:طرح هایی که با هدف اشتغال و رفع محرومیت دیده شده تاکنون حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی یادآورشد: سپاه روح الله در استان مرکزی برای تحقق جهش تولید پنج کارگروه شامل محرومیت زدایی، صنعت و انرژی علمی و پژوهشی،کشاورزی و خدماتی را در نظر گرفته است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:حدود ۷۵۰ گروه جهادی با مشارکت حدود ۲۱ هزار جهادگر آماده ارایه خدمات به نیازمندان استان مرکزی می باشند.
سردار کریمی اظهارداشت: سال گذشته سپاه روح الله حدود۴۵۰ طرح اقتصادی مقاومتی را عملیاتی کرد و برای ۹ هزار و ۵۰۰ نفر با صرف ۸۵۰ میلیارد ریال اشتغال پایدار ایجاد کرده است.
وی افزود: ایجاد ۵۲۰ صندوق قرض الحسنه محلی برای اشتغالزایی، اجرای ۶۲۰ طرح عمرانی و عملیاتی توزیع حدود ۱۱۰۰ و ۱۱۰ سری جهیزیه از دیگر خدمات سپاه در استان مرکزی است.
فرمانده سپاه روح الله گفت: با شیوع ویروس کرونا نیز سپاه استان توزیع رایگان سه میلیون و ۵۰۰ ماسک، ضدعفونی ۱۲۵ هزار نقطه، تولید ۲۵۰ هزار دستکش را در ۸۷ کارگاه عملیاتی کرد.
سردار کریمی ادامه داد: سپاه در سطح استان ، حدود۱۷۰ هزار بسته معیشتی را در مرحله اول طرح مومنانه توزیع کرد و اکنون نیز ۲۵ هزار بسته را کادرسازی کرده است که تا پایان ماه مجرم در اختیار گروه های هدف قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار